Profesyonel sunumların en önemli özelliği kısa ve anlaşılır olmasıdır.

Profesyonel görsel sunum ve videolarla hizmetlerinizi hedef kitleye ulaştırın. YouTube kanalına veya web sitesine tanıtım videoları yayınlayın. Pazarlamanın önemli bileşenlerinden biri de hiç şüphesiz sunumlardır. Bir projenin, ürünün veya hizmetin tanıtılmasında tanıtım sunumları önemlidir. Fiziksel ortamda pazarlama amaçlı yapılan çalışmalar; konferans odası gibi dijital ortamlarda performans sergilemek; Video paylaşım kanalları aracılığıyla geniş kitlelere ulaşmak mümkündür. Profesyonel sunum teknikleri nelerdir? Kısaca açıklayalım.

Başarılı sunumların en temel özelliği kısa ve anlaşılır olmasıdır. Aynı zamanda diğer pazarlama materyallerinde olduğu gibi hedef kitleyi tanımak, amacı belirlemek ve sunumu mevcut marka kimliğine uygun görsel bir şekilde sunmak başarılı bir sunumun vazgeçilmez unsurları arasındadır. Markanın mevcut görsel kimliğinden yola çıkılarak hazırlanan sunumlarda ürün ve hizmete ilişkin görseller ve metinler belli bir akış içerisinde izleyiciye aktarılır.

Profesyonel sunum nedir?


Marka, ürün ve hizmetlere ilişkin görsel-metinsel bilgilerin en kısa sürede ve en anlaşılır şekilde aktarıldığı sunumlar, teknik olarak çoğunlukla PowerPoint veya Keynote programları ile yapılmaktadır. Ayrıca e-postayla göndermek veya web sitesinde yayınlamak için PDF formatında da düzenlenebilir. Hazırlanan PDF dosyaları firmanın kurumsal internet sitesi, mikro internet sitesi, blog, Blogger, Tumblr vb. farklı mecralarda kullanılabilir.

Ayrıca ilgili çevrimiçi belge barındırma ve paylaşım platformları Google Drive, Yandex Disk, Issuu, DropBox, Zoho Docs, One Drive vb.'dir; Arama sonuçlarında marka, ürün ve hizmet bilgilerini içeren PDF dokümanlarının görüntülenmesi faydalı olacaktır. Böylece marka bilinirliğine ve web sitesi ziyaretçi trafiğine önemli katkı sağlanacaktır. Ayrıca toplantılarda kullanılmak üzere hazırlanan sunumların video versiyonları da tanıtım amaçlı video içerik pazarlaması kapsamında değerlendirilmektedir.

Markanın tanıtım videoları


Markanın görsel kimliğine uygun olarak üretilen tanıtım videoları veya tanıtım videolarının her biri belirlenen standartlar dahilinde üretilmektedir. Hedeflerden biri de markanın ilgili video paylaşım platformlarında (Youtube, Vimeo, Dailymotion vb.) yayınlayarak süreçte profesyonel ve kurumsal bir video arşivi oluşturmaktır. Tanıtım videolarınızı YouTube kanalınızda yayınlayarak görsel çağın bu önemli platformundaki muazzam trafikten faydalanırsınız. Bu şekilde, daha fazla görünürlük elde edebilir ve web sitenize verilen bağlantılardan ve yönlendirmelerden yararlanabilirsiniz.

YouTube dünyanın en çok ziyaret edilen ikinci web sitesidir. YouTube kanalınızdaki video arşivinizin ikinci web siteniz olabileceğini unutmayın. Ayrıca üretilen videoların firmanın kurumsal internet sitesi ve blog sayfasında yayınlanarak hedef kitleye ulaştırılması gerekmektedir.

Video içerikleri


Web sitenizde yayınladığınız video içerikleri aynı zamanda ziyaretçilerin web sitenizde geçirdiği süreyi de artırmanıza olanak tanır. İnternet kullanıcıları web sitenizde ne kadar çok zaman geçirirse, hedef kitleniz arasında o kadar fazla güven oluşmaya başlar. Video içerikler sayesinde web sitenizin ziyaret süreleri artar ve arama motorları web sitenizi fark eder.

Ayrıca arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almanız sonucunda dijital rekabette bir adım önde olmanıza da yardımcı olacaktır. Sunum, tanıtım veya diğer amaçlarla üretimi, tüketimi ve değeri her geçen gün artan video içerikler, günümüzde başarılı firma ve markaların en önemli konuları arasında yer alıyor. Bütçe dostu sosyal medya platformlarında içerik pazarlaması alanında giderek popülerlik kazanan dijital pazarlamanın en güçlü ve önemli bileşenlerinden biridir. Bu nedenle planlama, tasarım, sunum, web sitesi, optimizasyon ve daha fazlasını öğrenebilir ve satışlarınızı nasıl artırabileceğinizin farkına varabilirsiniz.

Bir Yorum Bırakın

Daha yeni Daha eski